Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Κριτικές Μαντινάδες Αγάπης...


Είσαι ένα όνειρο άπιαστο που κάθε βράδυ βλέπω
και το θεό παρακαλώ μπας και κοντά σου έρθω... 





Είσαι για μένα η χαρά το νόημα του κόσμου,
ζωή δε θέλω ούτε λεπτό χωρίς εσένα φως μου...





Μακριά μου κι αν ευρίσκεται πονεί για σε η καρδιά μου
και κάθε βραδυ η σκέψη σου είναι παρηγοριά μου...





Αδιαφορώ για τις χαρές που μου' χε τάξει η μοίρα
γιατί απο την αγάπη σου την πιο μεγάλη επήρα...



















Να 'μουν νιφάδα του χιονιού κι ας ζήσω λίγο χρόνο,
να κάθομαι στα χείλη σου να με φιλάς να λιώνω...






















Ήθελα να 'μουν άρωμα που βάζεις στα μαλλιά σου
σε κάθε σου αναπνοή να μπαίνω στην καρδιά σου...





Ζωγράφισα στον ουρανό με της καρδιάς το αίμα
ένα μεγάλο σ' αγαπώ μωράκι μου για σένα..

Τότε τ' αστέρια φτιάξανε πιο δίπλα την μορφή σου
και η ζωη μου έγινε ένα με την δική σου...






Είναι φωτιά η αγάπη σου και σ' όποιον δίνεις χάδια,
του καίει η φλόγα το κορμί και ζει με τα σημάδια..




















Όσα φιλάκια μου 'δωσες ψυχή μου αν θυμάσαι,
να γίνουν τριαντάφυλλα και απάνω να κοιμάσαι... 





Εχάραξα το σ' αγαπώ στη πέτρα που δε σβήνει
οντε ποθάνω να περνάς να σου το λέει εκείνη...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου